ضد کیسه
ضد کیسه
بزرگ ترین وبلاگ هواداران پرسپولیس

محمدرضا خانزاده در گفت و گویی اظهار داشت: شرایط پرسپولیس برای بازی با ملوان خوب است و برای اینکه دست پر از انزلی برگردیم روی نقاط ضعف و قوت این تیم حسابی کار کرده ایم.

 

وی افزود: ملوان در سه بازی اخیر خود خوب نتیجه نگرفته و همان دلیل بر ضعف آنهاست در این هفته ها نمی شود در مورد تیم ها قضاوت درستی داشت. چه بسا تیم های بالای جدول دچار افت شوند و تیم های انتهای جدولی اوج بگیرند. مسلما ملوان در انزلی مثل همیشه خطرناک است و برای اینکه از بحران خارج شود به مصاف ما می آید.

 

خانزاده راجع به مایکل اومانیا همبازی و رقیب جدیدش گفت: اومانیا را در اولین تمرین بازیکنی با کیفیت بالا دیدم. او در 5 بازی تیمش در جام جهانی ثابت بازی کرده و مسلما بازیکن باتجربه و بین المللی به شمار می رود. امیدوارم که او بتواند در پرسپولیس هم موفق باشد و کمک کند تا تیم خوب نتیجه بگیرد.

 

وی ادامه داد: با آمدن اومانیا شاید دیگر باید قید بازی در پست تخصصی خود در دفاع میانی را بزنم و روی بازی در پست دفاع راست تمرکز کنم. شاید اگر می دانستم این فصل قرار است دفاع راست باشم جور دیگری خود را آماده می کردم. شرایط بدنی یک بازیکن برای بازی در کناره ها متفاوت با یک مدافع میانی است و از این رو من در این هفته ها آنطور که باید نتوانستم بازی واقعی خود را ارائه دهم، اما تلاش می کنم هفته به هفته بهتر شوم.

 

مدافع راست پرسپولیس درباره اینکه تیمش می تواند به جمع مدعیان برگردد یادآور شد: پرسپولیس در بدترین شرایط هم همیشه جزو مدعیان است چه برسد به اینکه ما امسال فقط با هدف قهرمانی وارد مسابقات شده ایم. اگر تا الان خوب نتیجه نگرفته ایم دلیل بر این نمی شود که در هفته های آتی هم مشکل داشته باشیم. خوشبختانه خبرهای خوبی در خصوص مسائل مختلف به بچه ها رسیده و با تلاش خودمان و حمایت مسئولان باشگاه ان شاءالله هفته به هفته بهتر نتیجه خواهیم گرفت. ما باید در سه جام حضور داشته باشیم و هدفمان این است حداقل یک جام داخلی به دست آورده و در لیگ قهرمانان نیز از گروهمان صعود کنیم. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: